Siris SSO-projekt



Siris projekt i SSO

Nu är det min tur att berätta om mina projekt som jag håller på med i väntan på att det ska komma nya quests i SSO. Och oj oj oj, jag har verkligen mycket att göra. Så jag kommer att sammanställa allt till en lista och ska försöka hålla denna post så uppdaterad som det går, och ja min projekt lista kommer kanske att vara lite tråkigare än Kelias för tillfället men jag hoppas att ni har överseende för det men här har ni listan i alla fall.


  • Levla alla hästar till level 15 (har 5 st urhästar den jag håller på med är på level 13 och de andra är olevlade från level 1)
  • Köpa fler hästar dvs. de hästraser som jag inte har tex. Hannoveranare, Arabiskt fullblod, Haflinger etc.
  • Sortera min garderob
  • Tömma Durid-butiken (tyvärr så har jag alldeles för lite med Star coins)
  • Tömma Spirit-butiken (har för lite Jorvikshillings och Star coins)
  • Köpa det som är "billigt" dvs. allt som är under 3000 Jorvikshillings
  • Göra arkeologi i Dinodalen (har alla skelett men har Harley kvar) och i Epona (har gjort alla samlingar men har Walter kvar)
  • Hitta alla stjärnor (har en kvar men man måste vara fyra st för att hitta den)
  • Göra alla championat
  • Köpa utrustning till både min karaktär och mina hästar (bla. den bästa utrustningen som finns)
  • Nå level 21 på min karaktär (dock är jag bara halvvägs på level 20)
Tack för att ni har tagit er tid till att läsa min lista och jag hoppas att jag har kunnat inspirera er till att hitta det ni vill göra i SSO i väntan på nya spännande uppdateringar!

Puss och kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

The mainstory so far...